Mærker du også stress i julen?

Så tag en dyb vejrtrækning.

Ind….

Og ud…

 

Gjorde du det?

Godt.

For bare det at trække vejret er en vej til hormoner i balance!

Det som gør, at julemåneden kan blive en forhastet og stresset affære, er nemlig at vi glemmer at være nærværende.

Der er så meget fart på (tro mig – det er der også i mit liv!), og så meget vi skal nå…

At vi ender med at vågne op i januar og tænke:

‘Hov – er julen allerede forbi?’.

 

Derfor giver jeg dig i den her uges video mine to allerbedste råd for dine hormoner.

For de vil blive påvirket i den her måned også.

Stressen kan få dit stresshormon kortisol til at skeje ud.

Julekagerne kan få dit blodsukker og insulin til at hoppe og ned.

Og overspisning kan få dit fordøjelsessystem til at have svært ved at følge.

 

Jeg har lavet en video med mine to bedste tips til hvordan du holder hormonerne i skak – også i julemåneden.

Og bare rolig – der er ikke nogle bestemte yogaøvelser eller kosttilskud, du skal tage.

Det er to nemme råd, som ALLE kan følge.

Og som også er ret sjove at lave.

Se hvad de to tips er lige her:


Psst – fik du i øvrigt set min gratis juleyogavideo?

Den er designet til at afhjælpe symptomer på overspisning og reducere stress.

Perfekt til indimellem julefrokosterne eller før gæsterne kommer.

Den koster dig ikke en eneste krone og er tilgængelig helt indtil 31. december!

Men derefter så lukker jeg for adgangen…

Så skynd dig ind og få dit hemmelige link, så du kan mærke julefreden sænke sig allerede fra i dag.

 

Klik her for at hente din gratis juleyogavideo

 

Rigtig glædelig jul!!

Kærlig hilsen
Laura