Spis efter din cyklus2018-06-09T16:00:29+00:00

Spis efter din cyklus

Lær hvordan du spiser efter de fire faser i cyklussen for bedre hormonel balance

TILMELD DIG NU

“Når du lærer at spise efter din cyklus, har du aldrig brug for at gå på en kur igen”

Laura Grubb

  • Vil du gerne lære, hvad der er mest optimalt at spise på forskellige tidspunkter i din cyklus?
  • Kan du mærke, at din trang til forskellige fødevarer skifter i løbet af måneden, og vil du gerne vide hvorfor?
  • Er du træt af at prøve den ene kur efter den anden, og vil du gerne have et værktøj der viser dig, hvordan du nærer din krop mest optimalt?

SÅ ER DET HER NOGET FOR DIG

En nem og letforståelig tilgang til, hvordan du bedst muligt nærer din cyklus og hormoner

Baseret på mine personlige erfaringer og grundige research i, hvordan man bedst muligt kan understøtte cyklussen og hormonerne med mad, har jeg udviklet dette kursus, der viser dig, hvordan du kommer i gang med at spise efter din cyklus. Du vil blandt andet lære om hvilke fødevarer, der er bedst at spise hvornår, og hvordan du kan variere tilberedningen af maden alt efter hvilken fase, du er i.

cyklus mad kost spis efter din cyklus kvinder hormoner hormonmad hormonkost menstruation mad

Hvad vil det sige at spise efter sin cyklus?

Der findes mange kosttrends og -retninger, der viser, hvordan vi spiser mest optimalt. Men ingen af dem tager højde for, at vi som kvinder bliver påvirket af menstruationscyklussen. Derfor har brug for en anden tilgang. Svingningerne i hormonerne i løbet af cyklussen påvirker nemlig dit blodsukker, fordøjelse og appetit, og derfor har din krop brug for forskellige fødevarer og tilberedning, alt efter hvor i cyklussen, du er. Faktisk viser studier, at man som kvinde fx kan opnå et større vægttab ved at spise og træne efter sin cyklus, end hvis man følger en normal kur.

Derfor har jeg udviklet et kursus i, hvordan du som kvinde kan spise efter din cyklus baseret på MOON-modellen™. Den viser dig, hvordan du kan spise i takt med dine hormoner, så du får en sund cyklus og hormonbalance. Jeg viser dig desuden, hvordan du kan planlægge og forberede maden strategisk blandt andet med mit opskriftshæfte, så du får mindre stress og mere overskud i hverdagen.

Hvad indeholder kurset Spis efter din cyklus?

Sådan spiser du efter din cyklus

  • Mad og din cyklus
  • Oversigt over Cykluskosten
  • Opskriftshæfte med opskrifter til hver fase

Mad og de fire faser

  • Mad og menstruatingfasen
  • Mad og openingfasen
  • Mad og ovulatingfasen
  • Mad og nestingfasen

OBS: Indholdet er også inkluderet i kurset Kvinde Kend Din Cyklus. Hvis du gerne vil have adgang til det fulde kursus, hvor du også får yogavideoer, meditationer og forklaringer for hver fase, kan du læse mere om Kvinde Kend Din Cyklus lige her.

Tilmeld dig nu og få adgang med det samme

JA TAK, TILMELD MIG KURSET NU

“Af alle de kosttrends, der findes i dag, tager ingen højde for, hvordan en kvindes cyklus påvirker, hvad hun spiser. Det er en utrolig vigtig brik, som vi har overset indtil nu.”

Laura Grubb

Hvad koster Spis efter din cyklus?

Din investering i kurset er kun kr 595,- kr. inkl. moms og du kan efterfølgende downloade materialet eller se det via min online platform.

Når du klikker på Tilmeld knappen vil du blive taget til bestillingssiden. Efter registrering får du direkte adgang til materialet.

cyklus mad kost spis efter din cyklus kvinder hormoner hormonmad hormonkost menstruation mad

Få adgang med det samme

JA TAK, TILMELD MIG NU

Hej,

Jeg hedder Laura og jeg hjælper kvinder med at få mere ud af deres liv og slippe af med hormonelle ubalance, ved at kende menstruationscyklussen og balancere hormonerne.

Jeg synes, at den kvindelige menstruationscyklus
er noget af det mest fascinerende ved det at være kvinde.

Men det har ikke altid været sådan.

Der var engang, hvor jeg levede et liv i overhalingsbanen med 12-tallerpå
stribe og profilerede jobs inden for businessverdenen.

​I 2014 gik det helt galt. Efter mange måneder med meget alvorlige
stresssymptomer, gik det endelig op for mig.

Jeg havde stress. Alvorlig stress.

Jeg gik direkte ind i en 1-årig langtidssygemelding, og fik lavet en total
U-vending i mit liv.

Efter stressen og en rejse på Bali begyndte jeg at forstå, at mine
hormoner var fuldstændig ude af balance.

Pludselig gav det hele mening. De enorme humørsvingninger, min
søvnløshed, stress, maveproblemer, PMS.

Det hele hang jo sammen.

​Jeg begyndte at researche og prøve alt det, jeg lærte, af på min egen
krop. Efter noget tid begyndte alt at falde på plads.

Min mave blev flad for første gang i flere år, søvnen vendte tilbage,
humøret blev stabilt.

Jeg kunne ikke forstå, hvorfor jeg ikke havde hørt om det her før.
Og hvorfor der ikke var flere, der talte om det.

Derfor besluttede jeg at starte min virksomhed. For det her er viden,
som alle kvinder bør have om deres krop.

​Og det er den viden jeg vil dele med dig.
Kærlig hilsen
Laura

%d bloggers like this: